Sıla Dizisi

Sunday, December 17, 2006

Kötü adamım diye çocuklar bana sarılmıyor...

Dizide belki de en çok tepki alan isimlerden biri Devrim Saltoğlu... Boran’ın amcaoğlu Cihan’ı canlandıran başarılı oyuncu, Asmalı Konak’ta Seyhan karakterini oynuyordu. Saltoğlu, Sıla’nın da bir önceki dizisi gibi çok başarılı bir iş olma yolunda ilerlediğini belirterek, “Konu olarak Asmalı Konak’a çok benzemese de durumu, izleyicinin tepkisi ve reytingler açısından benzerlikler var. Rol gereği İstanbul’da daha çok bulunduğum için insanların tepkisini buradan daha çok görebiliyorum. Çevremde hemen hemen diziyi izlemeyen yok. Bu da doğru yolda olduğumuzu gösteriyor” diye konuşuyor. Ama başarılı oyuncunun bir şikayeti var: “Çok güzel tepkiler alıyorum ama daha önce çocuklar bana sarılırken, şimdi uzak duruyorlar. En büyük şikayetim bu. Ama bu, rolün başarılı olduğunu gösteriyor. Aslında ben Cihan karakterini oynamanın tadını çıkarıyorum. Dişi bir rol olduğu için tadı çıkarılmaya oldukça müsait bir rol. Ben de oynarken büyük zevk alıyorum. Bunun dışında Sıla, özellikle Gül Oğuz gibi çok başarılı bir yönetmenle çalışma şansı yakalamam adına da çok önemli bir iş benim için...”