Sıla Dizisi

Sunday, December 17, 2006

Sıla’nın setine Şen dopingi...

Türkiye’de yediden yetmişe herkes ATV’nin yeni dizisi Sıla’yı izliyor. Dizinin fanatiklerinden biri de usta oyuncu Şener Şen. Mardin’deki sete gidip oyuncuları tebrik eden Şen: Diziyi hissederek izliyorum. Bende doping etkisi yaptı. ATV’nin ekranda fırtınalar estiren dizisi Sıla’nın Mardin Midyat’taki setinde geçen hafta sürpriz bir konuk vardı. Usta oyuncu Şener Şen dizinin setini ziyaret edip, başarılarından dolayı her oyuncuyu tek tek tebrik etti. Dizide Boran’ı canlandıran Mehmet Akif Alakurt, “Ustadan övgüler almak gurur verdi. Diziyi çok beğendiğini ve hissederek izlediğini söyledi. Şen’in sözleri bende doping etkisi yarattı” diye konuştu.

Onunla oynamak hayalim...

Dizinin Sıla’sı Cansu Dere de, Şen’in ziyaretinden çok mutlu: Şener Şen gibi bir ustanın bize destek olması bizi çok mutlu etti. Övgü dolu sözleri gururumu okşadı. Bana daha önce röportajlarda “kiminle oynamak istiyorsun” diye sorduklarında Şener Şen diyordum. Sıla’nın bir bölümünde, Şen’in Gönül Yarası filminin bir karesi göründü. O karede ben de vardım. Bu kare bile bana yetti. Birlikte rol almış gibi olduk...